Diensten

 

Reguliere schoonmaak. 

De standaard huis, tuin en keuken schoonmaak 

Afstoffen, vochtig afnemen, de keuken, het sanitair, stofzuigen en dweilen

Wij kunnen op verzoek ook strijken en bedden opmaken, vraag naar ons prijzen.

 

 

Deep-cleaning:

• Wassen, ramen lappen.

• In, op, achter en naast uw meubels wordt schoongemaakt

• Ontkalken van de badkamer

• Ontvetten van de keuken

• Voegenreinigen

• Plintenreiniging

• Gasfornuis/ oven/ magnetron reiniging

• Alle meubels gaan aan de kant zodat ook achter en onder de meubels schoongemaakt kan worden.

• Alles wordt van boven naar beneden afgestoft en krijgt een grondig sopje. Dit is niet alleen fris en schoon maar is ook gezond. U heeft minder snel last van stofallergie en we desinfecteren altijd alles!

 

 

Opruimen en organiseren van complete woningen

Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd. Dit creëert rust en overzicht. Opruimen en organiseren resulteert automatisch in een ruimer huis. Besteed jouw tijd aan leuke dingen, niet aan opruimen. Schakel The Organizing Squad in. Wij helpen je orde op zaken te stellen!

Van overvolle voorraadkasten en keukenkastjes tot rommelige kledingkasten
of een garage waar geen auto in past. Elke ruimte in huis is mogelijk!

Kledingkast
Voorraadkast

Keuken 
Bijkeuken
Woonkamer
Badkamer
Kinderkamer
Babykamer
Zolder
Garage

 

Periodieke grote schoonmaak:

 Maandelijks, elk kwartaal, halfjaarlijks en jaarlijks grote schoonmaak.

 

 

Eenmalige grote schoonmaak:

Onze eenmalige schoonmaakdienst is vergelijkbaar met de voorjaarsschoonmaak. Vaak wordt hier voor gekozen wanneer een huis langere tijd wat minder aandacht gekregen heeft.

 

 

Kledingkasten opruimen, herinrichten, organiseren:

Inloop- en kledingkasten / kantoor / Keuken / Baby- en kinderkamer kasten / Garage  /  Speelkamer/ zolder / badkamer / slaapkamer / voorraadkasten.

 

 

De grote schoonmaak en/of organisatie voor en na een verhuizing:

Wanneer u gaat verhuizen is het prettig om in een schoon en fris huis te starten. U verwacht dan ook dat de vorige bewoners de woning netjes hebben achtergelaten.

Het komt regelmatig voor dat u de woning niet schoon genoeg aantreft. Wanneer dit het geval is, kunt u ons inschakelen voor een verhuis schoonmaak.

Laat je oude huis brandschoon achter of begin heerlijk schoon en hygiënisch in je nieuwe huis.

 

 

Overbodige spullen ophalen en doneren aan de kringloop:

Leegmaken van volledige inboedel, ook bij verhuizing naar bejaardentehuis of verzorgingsflat.

Opruimen van woningen, appartementen, Opruimen van magazijnen, kelders, zolders, garage, schuur

 

Dekbedden en ander beddengoed brengen wij naar een Dierenasiel,

Afval, kapotte en onbruikbare spullen voeren wij af.

Afgesloten en ongeopende etenswaren brengen wij naar de voedselbank.

 

 

Het schoonmaken van studentenwoningen

Druk met de studie, sport, uitgaan en andere randzaken. Aan schoonmaken komt menig student niet toe. Als eigenaar van een studentenhuis wilt u dat uw pand schoon is en blijft.

Bij The Organizing Squad zijn we gespecialiseerd in het schoonmaken van studentenhuizen. Studenten kunnen zich in een schone woning beter concentreren.

De levensduur van bijvoorbeeld vloeren en andere meubels wordt verlengd en bij een wissel van studenten komt u niet voor onaangename verrassingen te staan.

Natuurlijk kunnen we ook gewoon individuele studentenkamers en woningen schoonmaken.

Opruimcoach:

Wil jij jouw huis opruimen, maar weet je gewoon niet waar je moet beginnen? Of krijg jij de administratie maar niet op orde? Staat je huis te koop, en wil je het snel gezellig en toonbaar hebben? Loop je vast in het huishouden, omdat je het niet georganiseerd krijgt? Neem dan contact op met The Organizing Squad 

 

 

Zolder/garage, kelder, box opruimen:

 Onze team bij The Organizing Squad kan uw garage/zolder/ kelder/box geheel schoon opleveren.

We halen niet alleen alle overbodige spullen weg die in de ruimte staan, maar maken de ruimte ook leeg om deze weer helemaal schoon, opgeruimd en georganiseerd achter te laten voor u.

Extra fijn is dat wij de spullen die u niet meer wenst te houden ook kunnen wegbrengen, zodat u ook daar geen omkijken meer naar heeft.

 

 

Schoonmaak kantoren/ bedrijfspanden:

De schoonmaak van scholen, bedrijven, verenigingen, instanties enz..

 

 

Reguliere schoonmaak voor bedrijven:

• Stofzuigen

• Vloeren dweilen

• Sanitair verzorgen/schoonmaken.

• Keuken reinigen

• Werkplekken en meubilair stofvrij maken

• Plinten afnemen

• Vensterbanken schoonmaken

• Prullenbakken legen 

 

 

 

AirB'NB/ vakantiehuizen schoonmaak:

Van leegstaande kamers tot volledig ingerichte appartementen en huizen. De meeste AirBnB-gasten zijn op zoek naar een schone en serene plek om te verblijven.

Het is aan u, als gastheer/ vrouw, om ervoor te zorgen dat de plek die ze gaan huren vlekkeloos wordt schoongemaakt en zonder sporen van de vorige gasten wordt opgeleverd.

The Organizing Squad zorgt telkens weer voor een frisse ervaring van uw woning en een uitstekend serviceniveau naar uw gasten toe.

 

 

Vastgoedschoonmaak:

Of u nou een vastgoedbedrijf of makelaarskantoor  heeft, of u woningen of bedrijfspanden verkoopt of verhuurd, of de schoonmaak van een woning of appartement wilt uitbesteden, The Organizing Squad heeft alles in huis om u van dienst te zijn.

 

 

 

Voorjaarsschoonmaak:

Heeft u de lentevibes ook al lekker te pakken? Begint het al een beetje te kriebelen en heeft u zin om uw huis weer helemaal lenteklaar te maken? Dan bent u bij The Organizing Squad aan het juiste adres! Wij maken uw hele huis schoon en fris. En ruimen daarbij desgewenst ook op en organiseren alles!

 

 

Feest schoonmaak:
Aan een geweldig feest is maar één ding niet leuk: de schoonmaak achteraf. Maar die doen wij graag voor je. Zo blijft het leuk!

 

 

 

Zwangerschapsschoonmaak:

Een gezonde baby groeit op in een hygiënische omgeving. Onze uitgebreide zwangerschapsschoonmaak zorgt voor een goede start voor u en uw kindje.

Ook begrijpen we dat je als aanstaande moeder een hele grote nesteldrang kunt ontwikkelen. Waarbij je alles vóór je baby komt, schoon en georganiseerd wilt hebben.

Dit is allemaal heel natuurlijk. En omdat er veel moeders werken bij The Organizing Squad begrijpen we dit gevoel als geen andere. We zijn veelal ervaringsdeskundige immers.

 

 

Verzamel/ hoarder schoonmaak:

Mensen kunnen fysiek of mentaal te ziek zijn om een woning goed schoon te houden. Als de woning te lang verwaarloosd wordt, raakt deze extreem vervuild. Het is lastig om aan zo’n pittige klus te beginnen. Geen nood! Wij zorgen dat de woning ontruimd en schoongemaakt wordt.

Er zijn verschillende vormen van extreme vervuiling zoals: hoarding, verzamelwoede of extreme verwaarlozing. Dit heeft tal van oorzaken waar de bewoner(s) meestal geen schuld aan hebben.

Iedereen kan immers (chronisch)ziek worden, in een depressie belanden, niet aangeboren hersenletsel krijgen, of overspoeld raken door de vele dingen in het leven die voorrang vragen. Bovendien, worden we allemaal ouder, veel mensen hebben een beperking en zijn soms hulpbehoevend. Dit begrijpen we bij The Organizing Squad.

Met ons gespecialiseerde team gaan wij dan ook zonder oordeel, graag voor u aan de slag om uw woning weer opgeruimd, hygiënisch, schoon en georganiseerd te maken.

Wij hebben hier ruime ervaring in. Een schone woning draagt bij aan uw fysieke en mentale gezondheid. 

 

 

Privéschoonmaak ouderen en zieken:

Het vooruitzicht om opgenomen te moeten worden in een verzorgingshuis is voor veel ouderen en andere zorgbehoevenden geen optie.

Het ontbreken van persoonlijke aandacht en het weggaan uit uw eigen vertrouwde omgeving is niet wat u wilt. Thuis blijven wonen met de noodzakelijke of gewenste zorg is dan ook de grootste wens.

Van herstel na een operatie, ziekte, of ondersteuning om familieleden te ontzorgen biedt The Organizing Squad uitkomst.

 

 

Opruimen, schoonmaken, leeghalen huizen overledenen:

 Wanneer het gaat om een woning die ontruimt moet worden na een overlijden van een dierbare is het voor nabestaanden emotioneel beladen.

Doordat The Organizing Squad de werkzaamheden verricht heb je hier minder last van. En kun je, je richten op het rouwen en het vele papierwerk en de telefoontjes die bij zo'n verdrietige gebeurtenis komen kijken.

 

 

 


 

 

 

 

 

.